Tuesday, May 17, 2011

terpaksa menolak...

Sebelum ni kan ada entry Guru Media..KLIK SINI..Semalam En.alias yang dari MRSM pengkalan hulu tu call lagi..dia cakap kalau berminat dia nak panggil interview rabu ni..maknanya esok la 18/5/2011....dia minta jawapan hari ni..
tadi dah call dia...tak dapat terima tawaran tu...
yela..pengkalan hulu tu dengan kulim..agak jauh la jugak..
rasanya dulu pernah pergi MRSM tu..masa mula2 dia nak buka..
hantar adik kawan, dia dapat kerja dekat situ...
lagi satu....sebabnya hanya guru ganti jer..untuk 2 bulan jer...
hmm...tak pe la..tak ada rezeki lagi...
kena terus berusaha mencari kerja yang lebih bagus...
harap-harap lepas ni ada panggilan untuk guru media tetap...insyaallah.....

..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers