Friday, May 6, 2011

Latest news

baru dapat berita terbaru keadaan airis dirumah mengasuh...huhu
airis menangis-nangis tak mau duduk..huhu...
airis...airis..pekena nak oiii...
tadi hsbnd yana singgah rumah mengasuh kejap sebelum kuar setelkan pasal kereta..
airis dok nangis-nangis tak mau tido..alahai, sedih mama dengar...
rupa-rupanya dia panas...diorang tak letak kipas dekat dia..
dia ni dah biasa tido bawah kipas, kalau tak ada kipas pun asalkan tempat tu sejuk..
biasa la kan, budak-budak..kalau panas-panas ni dia rimas...
sekarang dia dah tido, tu pun ayahnya tidur kan...
kejap lagi tak tau la macam mana.....ayah dia dah balik dari rumah mengasuh tu..

hsband yana cakap, kawan dia pun dah lain macam...
macam tak mau jaga dah...huhu...
nak kena pi cari orang lain la pulak..ponat den...
senang-senang biar mama berenti kerja, jaga airis...
tapi, macam la gaji ayah tu cukup nak bagi makan kita...



HUWAAAAA................=(

..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers