Friday, May 6, 2011

KEGUGURAN!!!!

Dalam 2minggu yang lepas, yana baru je mengalami keguguran....
keguguran yana amat teruk la jugak..
masa tu tengah mandi...tengah syok-syok shampoo rambut...
tetiba keguguran....


Muahahahaha...mesti korang heran kan...keguguran????
pregnant ker?hahah
hahah...tak ada la..
sebenarnya yana mengalami keguguran rambut....
yang amat banyak ok...
sekali sikat tu msti akan dapat segenggam rambut..
huwaaa...abih la botak rambut cheq ni....


orang tua-tua cakap..orang tak tua pun ada cakap gak..
bila anak dah start main air liur, atau pun menyembur air liur..
rambut mak pun start gugur...nak bagi mak-mak ni botak ke anak-anak oiii....
ia akan berlarutan hingga ke dua bulan...atau pun sampai anak tu berumur 4 ke 5 bulan..
dah la tiap-tiap hari sikat rambut..maknanya tiap-tiap hari akan dapat segenggam rambut..
dah la rambut yana ni jenis panjang, lagi senang la gugur..selalu tak de la gugur banyak sangat..selai dua jer..
kali ni memang betol-betol banyak..kalau tido tu, bangun pagi memang bersepah rambut atas katil..
sampai melekat dekat badan dan leher airis..

sampai kan satu hari tu, airis termakan rambut yana...
masa tu adik yana tengah dukung dia, tetiba dia batuk-batuk...
pastu termuak..keluar susu..tengok-tengok cam ada rambut keluar sekali..
adik pun tarik la..sekali kau....keluar panjang je rambut dari mulut dia..
maknanya rambut tu ada dalam mulut dia..uishhh..mengejutkan la jugak dengar..
diorang dok cakap "weh, anak hang makan rambut"...


sekarang time tdo, yana ikat rambut yana...tak nak berulang lagi cam aritu..
nak potong....sayanggggg.....
sekarang ni nak cuba 1 produk ni  CCPP...aka...cocoa colagen power plus..
ada yang dah minum, diorang pun mengalami masalah yang sama la...
sekarang rambut dah tak gugur lagi dah..
CCPP ni ada banyak benefit...
sapa yang nak try boleh la order dekat yana....komen je kat bawah ni...

NI BENEFIT CCPP...

Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman. Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.
Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:
  • Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
  • Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
  • Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
  • Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
  • Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan
  • Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.
Kebaikan dan khasiat:
  • Membantu mengimbangi hormon
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
  • Melambatkan proses penuaan
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Memberikan tenaga
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan
  • Mengimbangi berat badan
  • Meningkatkan daya penghadaman
  • Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot
Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan cocoa collagen ini. 

Harga RM55 termasuk poslaju
RM50 C.O.D
..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers