Friday, May 6, 2011

Apa Daaaa.....

Baru lepas amik airis dari rumah mengasuh...
Hsbnd call tanya yana boleh balik awal tak..
Tadi hsbnd datang amik yana pastu cepat-cepat pergi amik airis..
Orang tu call hsbnd bgtau airis nangis-nangis...
Elok je kami sampai, tengok dia dok dalam buaian sambil hisap jari...
Dukung je dia, terus dia senyum-senyum...haha...alahai airis...
diorang pun dah takut nak jaga...diorang takut sebab kesian tengok dia dok nangis sambil jerit-jerit
tido pun sekejap-sekejap je..
lawak pun ada..bila diorang cerita, abis semua jiran keluar dek penangan si airis ni nangis terjerit-jerit...
semua dok tanya kenapa...
muka kwn hsbnd pun cam dah letih, yela...balik kerja pagi tadi dengan harapan nak berehat la kejap..
tengok-tengok si airis ni buat perangai..

siap pergi amik mak mertua dia dari kampung untuk tengokkan si airis ni...
baca-baca apa yang patut, hembus-hembus sikit...sama jugak...
masa nak balik tu diorang bagi balik sume barang-barang dia pampers, susu sume...
kitorang dah tergelak-gelak dah masa tu..
tak pe la airis..kena cari pengash lain la jawabnya.....

hantar dia balik rumah, rushing masuk kerja balik..fuuuhhhh..ponat den....

On da way balik dari amik dia..tengok muka dia..cm tak bersalah jer..

budak yang telah menghuru hara kan keadaan...nasib 1 taman tak dengar dia nangis..

Layan je la airis oiiii..............

..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers