Wednesday, May 11, 2011

sunyi nya....

Sebelum ni kalau balik lunch dekat rumah, 
mesti main-main dengan airis...
sempat menyusukan dia then pergi kerja balik

Tapi hari ni mama balik, tengok airis tak de kat rumah
airis ada kat rumah orang mengasuh...kali ni rumah yang lain pulak
kwn ayah yang aritu takut nak mengasuh dah
dia takut bila airis nangis2 tak berenti, dia kesian dekat airis

mama rindu airis...

masuk ni dah hari ketiga airis kat rumah mengasuh..
kali ni dekat rumah kwn mak njang airis
mak dia mengasuh, memang dah lama diorang nak jaga..tapi cam jauh sikit
tapi tak pe la..15 min dari rumah..

hari pertama,
sekejap lepas anta airis pagi tu, diorang kol ayah 
sebab airis menangis tak berenti, diorang siap p bwk jmpa ustaz lg
ustaz tu ckp airis tak ada apa2..ok jer..
menangis sebab tak kenal org kot..ke sbb nak tido..camtu je la...
bila naik keta diam, bila turun je nangis2...
lama-lama lepas tu ok la..siap bleh gelak2 lagi..
waktu lunch mama pegi tengok airis, kot2 airis ada nangis2 lagi
masa mama sampai airis tgh tido, lega mama tengok...
dah dapat biasa kan diri....

hari kedua, 
mama lunch dekat office je, tak balik rumah pun...
tak terasa la sangat airis tak ada kat rumah...

hari ini, hari ketiga...
mama balik lunch kat rumah..
sunyi jer...airis tak ada..kalau tak 
mesti mama dah main-main, cium2, gomol2 airis...

satg petang mama pi amik airis yer..airis tunggu mama yer...

rinduuuuuuuuuu....airis


..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers