Banner created with MyBannerMaker.com

Wednesday, April 20, 2011

GURU MEDIA MRSM

Jumaat 15/4/2011

Hari jumaat baru2 kat tempat keje off la hp kejap sebab nak transfer gambar..dalam kul5.30 sblm balik baru on hp...
tengok2  ada dapat SMS ni
You have 1 missed call
(1) +604477**** since
04:12pm 15.04.11
selalu kalau dapat msg cmni mls nk call balik..tapi hari tu tetiba rasa nak return call...so, ms dalam keta call balik no tu...
then...

mama airis : hello...ni kat mana?
+604477**** : ni mrsm pengkalan hulu..
mama airis: ooo...tadi ada call saya tak?nor ilyana...
+604477**** : hmmm...ada apply untuk cikgu ganti tak?
mama airis: cikgu ganti xde apply..tp apply untuk guru media...
+604477**** :oooo...ni en.alias kot yang call...dia cari cikgu ganti untuk guru media, ganti cikgu bersalin 2bulan...
mama airis: ooo..yeke...so, nk wat cmna yer?
+604477**** : ok xpe...nnt try call en. alias..ni no nyer...014*******
mama airis: ok2 xpe2, nnt saya call dia...terima kasih yer...
+604477**** : sama-sama....


sampai je rumah..bagitau la dekat hsbnd pasal hal tu...dia pun cakap susah kot sebb ganti je..dalam pukul 6.30 dapat call dri no yang tadi...

+604477**** : hello...ni nor ilyana ke? (dalam loghat kelantan)
mama airis: yer saya...
+604477**** : saya en.alias dari mrsm pengkalan hulu...saya telefon tadi xdapat..
mama airis: hehe..yer td hp ter"off"....padahal sndri yg off kn hehe...
+604477**** : ni cmne ni?mmg graduate dalam library ker?
mama airis: yer2...saya graduate dalam library...
+604477**** : boleh x hantar resume kat saya...tp sblm tu nk tny..dh kerja ke blum?
mama airis : a'ah saya dah kerja...kerani jer...
+604477**** : ooo..cmna yer?ni nak cari cikgu ganti jer...2bulan jer..
mama airis: tu la, saya pn ada fikir jugak..2bulan je kan...encik ada panggil org lain datang interview tak?ke encik memang nak saya jd cikgu ganti tu?...cewah perasan la kejap..hehe
+604477**** : saya ada tengok resume kat sni..ada 3orang saya panggil...tp yg dekat pn sume area padang serai, lunas ni tempat aku la ni...sanggup ke nak berulang?
mama airis : kalau dari kulim ni pegi sana berapa jam yer?
+604477**** :dalam sejam lebih la...saya tengok ni pun ada yang dah berkahwin...
mama airis: saya pun dah kawin..sambil senyum cam kerang busuk..hehe
+604477**** : tu la, sanggup ke tinggal?
mama airis : xpe la..camni..saya pergi je dulu interview...cmna?
+604477**** : ehmm...xpe la...pikir dulu..pikir dulu...nanti ahad ke isnin ke call saya..ni no saya...014*******
mama airis : ok2...terima kasih...=)

dok pikir2 cm nak pegi pun ada...sebab mcm berminat la jugak..memang dah apply untuk guru media ni..tp dpt interview yg ganti la plak..kalau yang tetap ok gak...
klau terima nanti....kaaalaaaau la dapat..tu pn kalau lpas interview dia.pas 2bulan nak kena pegi cari kerja lain plak...pastu selalunya gaji untuk cikgu ganti ni selalu dapat lambat..hmmm....rasa mcm nak minta jer cuti 2 bulan tanpa gaji kat bos..pas 2bln leh keje sni balik..haha..idea gila.hehe...tp baru je cuti bersalin 2bulan aritu..
mcm2 bermain di fikiran pro n cons dia...

last2 sampai hari ni x call2 pn en.alias tu lagi..huhu...cm takut je nk ckp ng dia..padahal org nya ok jer.baik sgt...mama airis ni mmg penakut sikit bab2 nak call orang ni..huhu..

..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers