Banner created with MyBannerMaker.com

Friday, April 22, 2011

JAHIT MENJAHIT...

Hari ni keje saya menjahit di ofis...yer..menjahit..bukan wat keje sgt pon..haha..time bos ada buat la kerja..bl dia balik ja..saya sambung menjahit..hari ni dia balik awal la pulak, kalau tak, dia ada kat ofis sampai petang...apa yang saya jahit?hehe...jeng..jeng..sebenarnya kat ofis ada tiga orang kerani..melayu, india n cina..1 MALAYSIA la kata kn...kerani yang cina ni ada masuk "belly dance"..alaaaa...dancing yang banyak guna pinggul tu..golek2 punggong...so, baju dia hanya pakai bra, skirt n belt jer...untuk belt dia tempah kat orang..n dia sndri yang akan jahit manik2 bagi cantik..tp dia xreti jahit..saya ni berminat jugak jahit2 ni...cuba la tolong dia sikit2...tp arini tolong dia jahit banyak...hehe..sampai la siap 98%...jahit dia bkn ssh sgt pun...jahitan yang senang jer...

Ni la hasilnya selepas beberapa jam menjahit....


PANDANGAN HADAPAN 
*yang juntai-juntai tu, bila goyang2 punggung, dia pn goyang sekali, so akan nampak cantik la...arini jahit yang juntai2 tu je...hehe..yang manik keliling bunga tu siap beberapa hari yang lepas.....

PANDANGAN BELAKANG

Walaupun xde la secantik orang professional menjahit, tapi my fren tu sangat la teruja dan eksited....
"ayoo...yana, cantik la..saya suka...nanti mesti kawan saya tanya, sapa jahit???..."..saya hanya senyum je la..xde la pandai jahit sangat pun..boleh la sikit2...

Pakaian diorang ala-ala camni la...




Ok..kerja saya dah siap hari ini..tunggu masa nak balik jer...hahaha...gila senang hati...hehe









..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers