Friday, June 17, 2011

kisah pagi tadi...

pagi tadi ayah airis baru balik kerja..
mama tengah bersiap nak pergi kerja..
airis tengah tidur atas katil..

masa mama tengah bersiap tu memang tak menghadap katil la...
ayah airis ni pun saja la nak pergi kejut si Airis ni..

sebab nak hantar pergi rumah babysitter dia...
tetiba ayah dia bangun kalut-kalut ambik hp dia..
yang si mama ni heran la...pusing la tengok ayah dia...
tengok-tengok si Airis ni dah pusing meniarap, boleh pulak tido dalam posisi meniarap tu...
mengantuk sangat la tu..malam-malam pukul 1 lebih baru tido..

mama pun kalut-kalut ambik hp mama tangkap gambar jugak..hehe...
lama jugak la dia tido dalam posisi tu...
-
-
-
ni dari hp mama...=)

ni dari hp ayah =)

..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers