Thursday, September 29, 2011

My baby demam~~2

Harini dah masuk hari ketiga Airis demam..Alhamdulillah malam tadi dia tidur nyenyak..tak ada lagi gangguan macam malam yang sebelum ini..

Semalam dah pergi klinik pakar kanak-kanak...bagi ubat..tapi anak den ni susah bebenor nak makan ubat...haish...susah jugak la nak suap ubat dekat dia...pandai plak tu menyorok kn muka masa orang nak suap dia makan ubat..cara dia..dia sembamkan muka dia dekat tilam dia..pastu boleh pulak buat senyap jer..bila halakan ubat dekat muka dia, dia pusing tempat lain...

budak yang menyorok kan muka

guna cara lain *gambar kurang memuaskan..hehe


dok bersedih...
bedung dia..bagi nyenyak tido sikit..tapi dia meronta-ronta nak keluar..

 Pagi ni pun badan dia still panas..memang kurang aktif la..nak orang dukung dia jer...kalau tak baik jugak demam dia..cadang nak terus bawak pergi hospital...
..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers