Friday, September 30, 2011

Apa motif awak ni??

Wah..tajuk cam tengah gaduh dengan orang je kan?
Hehe...tak ada la..

Sebenarnya ada satu pagi ni..time nak pergi kerja..hujan agak lebat la jugak..
Baru lepas hantar Airis pergi rumah pengasuh dia (Kak Zah)
Then, sampai dekat satu trafiic light..lampu tengah merah masa tu...
Masa tengah menunggu...ada satu motor ni datang dari arah yang sama...berhenti dekat traffic light..
Tetiba terpandang dekat pembonceng dia..apa hal pulak ni??
Dah la hujan tengah lebat, boleh pulak dia tak pakai baju...

La ishh....apa motif dia?

Tak nak bagi baju dia basah ker?
Haha..tak paham sungguh la..pastu dok peluk tubuh~~sejuk...
Selamba badak je dia..badak pun tak selamba macam tu..hahaha..
For sure la..mesti semua orang tengok dia la...


Ada jugak eh orang macam ni...
-
-
-
Haha...~~~

..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

6 comments:

  1. hehe..itulah..apa motip pn xtau..sbb xnak bagi baju dia basah la kot..

    ReplyDelete
  2. adoiyaii... ada jgk ek org mcm tu heheheh

    ReplyDelete
  3. Ijah EmoTemo~mula2 xnak snap pic dia..tp rs cm lawak..tu yg trus snap tu..

    ReplyDelete
  4. mungkin dia lupa nak pakai baju. bila sejuk baru teringat. tu nak g beli naju la tu. hehehe...

    ReplyDelete
  5. anisalya~klau anisalya nmpk yg biru kt dpn dia tu..tu la bju dia..bju ada, tp nape x pkai?huhu

    ReplyDelete

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers