Thursday, September 29, 2011

Apa kena dengan nuffnang i nie~~

Apa kena dengan iklan nuffnang yana ni eh?iklan tak ada pun...hilang pergi mana?
Ada yang tak kena ker dengan yana punya nuffnang ni?
Baru je dapat earning beberapa ringgit..huhu..sikit bebenor...
Nak jugak dapat banyak-banyak..berjuta-juta lemon.....
Kalau ada kawan-kawan yang expert pasal nuffnang ni..
boleh la bagi tunjuk ajar dekat hamba yang kurang ariff pasal nuffnang ni yer...

Apa motif letak gambar lemon ni??hahahaha
~~ihsan dari google...

..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

3 comments:

  1. kurang arif jugak dgn nuffnang...
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. hurm..yana..harap2 akan selesa mcm yana kat tempat kerja baru lah..yana...iklan nuff ada..satgi nk klik...iklan kat blog su ada x? sbb su tgk xdak pun...gila ke hape...geram betoi...

    ReplyDelete
  3. anisalya~hehe..tu la..kurang arif la..tp ada hati nk earning byk..hehe

    suriani azwan~su, insyaallah akan selesa..mula2 mgkn la kurg selesa..lama2 ok la tu..iklan kt su pn xdak..xleh nk klik..

    ReplyDelete

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers