Saturday, October 15, 2011

sepet

Assalamualaikum...

sebenarnya cerita ni cerita minggu lepas...hehe..nak cerita jugak tu.
Kak zah (pengasuh Airis) ni call yana..
Dia bagitahu, kelopak mata Airis bengkak lepas je bangun dari tido..
Sebelum tido tu ok jer..tak ada pun bengkak apa-apa...tengok-tengok lepas bangun tido, mata dia bengkak..

Yana pun cakap la.."semut gigit kot"...
"kak zah belek-belek tak ada pun kesan gigitan apa-apa"
"tapi sekarang ni dah surut dah"

Ok la dekat situ..lepas tu malam tu masa dekat rumah..
tido kan Airis...lepas je dia tejaga, tengok-tengok lagi sekali mata dia bengkak..
bengkak tempat yang sama...sepet je mata yang dah sedia sepet-sepet bulat tu...
yana pun panggil la adik-adik yana...

"meh hangpa tengok mata Airis..bengkak"
sepet je sebelah
habis semua pakat gelak kat dia....
yang si Airis ni pun, nampak orang semua dok gelak kat dia..
dia boleh pulak sengeh cam "kerang busuk"..

haha..lawak la Airis..tersengih-sengih dia tengok orang gelak kat dia..

esoknya pulak..yana kerja sampai malam..
adik yana tolong mengasuh kejap...
tetiba dapat SMS
"mata Airis bengkak belah bawah pulak arini...hahaha"

*Cam mana la mata dia ni boleh bengkak...

See the eye...
-
-
-
-


..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

No comments:

Post a Comment

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers