Wednesday, July 20, 2011

:: detik-detik terakhir ::

Tinggal lagi 2 ke 3 hari je lagi yana akan bertugas di tempat kerja sekarang ni...
Awal ramadhan 1hb Ogos 2011 bermula la fasa baru...
bertukar tempat kerja di Penang...


Apa perasaan?Sure la berdebar-debar kan?hehe
Harap-harap ok la kan....


Hari ni rasa mengantuk sangat...rasa macam nk tidur jer...
kalau bagi bantal ni confirm tidur ni..hehehe
Ditambah lagi dengan hidung ni...sok sek sok sek...
Selsema...asyik bersin je dari tadi ni..
ni suma berjangkit dengan adik yana la ni..
malam tadi dia asyik dok bersin jer...
berapa kali pun tak tahu la...
last-last dengan yana sekali terjangkit...


Nak tulis entry pun dah merapu jer..
berterabur pulak tu...
hehehe
hentam la labu..............!~~
..SETIAP MANUSIA ADA KEKURANGAN DAN KELEBIHANNYA..TERIMALAH DIRI SEADANYA..

1 comment:

  1. yana...jgn dok wat sedih....abes la su xdak geng dah pasni....

    ReplyDelete

:: Terima kasih atas komen anda :: ^_^
:: Feel free to komen lagi :: *_*

:: SEHATI SEJIWA ::

Daisypath Anniversary tickers

:: YANA JR. ::

Lilypie First Birthday tickers